Konečne!

11.09.2015 17:01
Mám nový hardware! Vlastne už vám z neho píšem. Strašne mi to chýbalo. Ani neviete ako! Ak je medicínsky definovaný literoabsťák, mal som ho.
 
 Mobil Sony Xperia,  presný typ neviem. Čoskoro začnem písať poviedku pre Abdon. Je úplne super téma! ,,Tá krv nie je jej/jeho." No uznajte, nie je to super?! Skica príbehu sa mi v hlave vytvorila už pri pohľade na tú vetu. Neskôr som ju v predstave obalil grafikou prostredia, domyslel charaktery postáv A rôzne literárne blbosti okolo tohto. Už to iba napísať. Len neviem či to do októbrového čísla stihnem. Objavil sa totiž parazit zvaný škola, ktorý mi žerie trištvrte môjho času. Ináč Abdon… Je už nové číslo, ale nechcem to furt komentovať len ja! Je to trochu trápne. Akoby som bol jediný, kto to číta! A viem, že nie som. 
Taktiež sa nám rozrástla redakcia. Pridalo sa k nám zopár zaujímavých individuí, s ktorými chcem prehodiť pár slov, keď bude čas. Taktiež jedného z nich poznám. Charlieho. Charlie je zaujímavá bytosť. Hlavne keď opisuje sám seba. Do predpísaných kolóniek napíše jednu alebo dve vety ako pán.  Ale ako bonus vypotí celý životopis! Je vážne čudný ( Ok, ten pravý sa ozval, ale to radšej neriešte). Ale moment, filozofická chvíľka!:
Ak je niekto čudný, nie je to zlé. Tí, ktorí totiž čudný nie sú, majú obyčajný pohľad na veci. Pohľad, ktorý sa stotožňuje s väčšinou. To znamená, že aj ich schopnosti vyjadrovať sa kriticky na nejakú tému sú dosť obmedzené, lebo ich ovplyvňuje masmediálna mainstreamová mienka. A práve preto, že je iný než tá väčšina si vyslúžil prívlastok čudný. Podľa môjho názoru, každý kto vôbec má vlohy písať A nie je ovplyvnený literárnym mainstreamom ( resp fifthy shades of G style)  musí zapájať do slova čudný. Takže si pogratulujeme: ,,Sme čudný!"
 
Takže ako som už spomínal, chcem najprv napísať poviedku na Októbrovú tému Abdonu. Potom sa spýtam Elizabeth či by sa unúvala písať svoju takým amatérom tých Zberateľov, následne začnem pracovať na jednom tajnom projekte. A stále si priebežne spisujem básne do môjho zošita. Keď usúdim že budú ok a bude ich dosť spravím cyberzbierku. Ale to je ďaleká budúcnosť lebo teraz mi všetok čas hlce škola. 
Ináč nemáte nejaké pekné tapety na mobil?

Komentáre

juhu

Canary | 11.09.2015

cyberzbierka???! BERIEM! :D

čudný

Charlie | 11.09.2015

Ďakujem za kompliment =D
Tá téma mesiaca zaujala ihneď aj mňa a prvá veta sa mi v hlave váľa ako pokazený sud s vínom, lenže občas proste príde Skyrim a už aj sa musím mlátiť s Falmermi a Draugirmi a podobné veci... no a dnes už asi druhú hodinu kreslím, takže buďto sa k tomu dostanem až večer/v noci, alebo táto téma ostane na zajtra. Ale do konca týždňa to chcem určite napísať.

Pridať nový príspevok