Koniec mája až pólka júna.

22.05.2015 15:59

Nenávidím toto obdobie. Samé písomky, skúšky a veľa slohoviek ( ako to na našej škole býva ) na tému A.K.A Láska. Nie že by som si aj s takouto témou nedokázal poradiť MOJIM štýlom, ale sú proste témy na ktoré píšem príbehy rád a mohol by som stále a témy, ktoré prežijem - no nemusím ich.  Ale môj štýl nechutí každému. A mám strašnú dilemu. Mám sa sebazaprieť a napísať TOTÁLNU BLBOSŤ za ktorú sa budem hambiť a na konci roka mám zo slohopisu tri, alebo mám pokračovať vo svojom a budem mať čistú štvorku? Neviem sa rozhodnúť.

 

Každopádne, ešte stále píšem tú zbierku na ten Zvolen. Mám štyri živly, ( Oheň, Vzduch, Zem, Vodu ) no Piaty musí byť DOKONALÝ. Takže na ňom ešte pracujem. Ale nemyslite si, že na blog som zabudol! Do knižnice pribudli nové diela. Dokončil som prepis výberu z Kníh nocí planých tj Drahokami nocí planých II. zväzok. Taktiež ma celkom prekvapil Milan Rúfus, o ktorom nemám všeobecne dobrú mienku... však si prečítate. 

 

Ako sa máte vy?

na_čo_titulok!

Charlie | 10.06.2015

Ja som slohy písal vždy vlastným štýlom. Ale mojej slovenčinárke sa to aj tak páčilo.
Ja skôr na máji-júni-júli-auguste neznášam to neprijateľné teplo.
Radšej by som písal slohy kdesi na Sibíri.

Pridať nový príspevok