Môj preklad

25.10.2015 19:04
Zdravím!
 Už je to doba čo som sem niečo písal, takže treba to zmeniť! Mám pre vás totiž zopár noviniek:
Dokončujem poetickú zbierku, ešte mi do nej chýba záverečná epicko-filozofická miniatúra a dizajn, ktorý si vybudujem kombináciou čmajznutých prvkov z deviantartu. Taktiež vám sem dám svoj doposiaľ najprepracovanejší charakter. Ok, je dosť starý napísal som ho nejak koncom leta a potom som ho nejakym nedopatrením zabudol sem dať. Gomene sai.
V sekcií anime nájdete dve nové anime a môj názor na ne. Akame ga kill a Trinity seven. Zhrniem Vám tu ešte svoj názor na trinity s: Slušný príbeh s nedostatkami, slušná mágia s nedostatkami a imbecilné postavy. Síce pravda je, že ja aj na sebelepšom príbehu dokážem spraviť rozšírenie ( Asi okrem Hellsing Ultimate, jedine že by som vymyslel FF týkajúcu sa Slovenska… ), ale však uvidíte môj názor.
Ďalej som pre seba aj pre Vás preložil druhý opening ku anime Mirai nikki. Prvý bol preložený, nechápem prečo druhý autor prekladu nepreložil. Anyway, posielať mu ho nebudem. Mám s ním trochu… chladnejší vzťah. :D Dám Vám ho tiež do anime. 
Rád by som Vám tiež dal do pozornosti časopis Abdon a pripravované októbrové číslo i zo špeciálom v ktorom sa iste ukážem. Stavím sa, že znova to budú jedny z najslabších prác. 
 
A posledná vec: Ja už som dobrých šesť rokov hráčom textových rpg. Dokonca mám na svojom konte aj dva singleplayer questy. Teraz som sa však rozhodol postúpiť na vyšší level. Navrhnem si svoje vlastné MP univerzum a budem viesť quest pre štyroch hráčov. Ale vybudovať funkčný, veľký vierohodný svet pre štyroch hráčov aby sa v ňom nenudili dá zabrať. A ja ho chcem detailný. Takže mi to zabere kopu času. Tým myslím, že keď napíšem tú filozofickú miniatúru tak dlhší čas nebudem písať prózu. Ale od poézie neupustím. A prezradím Vám jedno: Bude to démonologické dielo. :D

Komentáre

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok