Nestíham

26.10.2014 19:54

Tak týmto by sa dalo definovať moje momentálne časové rozpoloženie. No viete čo je môj problém? TERAZ ked nestíham, si dokážem rozpracovať najviac vecí. :,( Okrem iného máme aj veľa učenia, čiže vám musím s ľútosťou oznámiť že slubovaný príbeh na anime Soul eater nebude. Jednoducho by som to nestíhal. No nebojte sa! Dostanete adekvátnu náhradu. :) A aj ked nestíham stále tvorím. Ale to bude ešte vzdialenejšia budúcnosť...

 

1.11.2014 Výjde slubovaný gamebook Tajomstvo Darmoru. Pretože si naivne myslím že ten gamebook je dobrý, spravím si reklamu na všetkých CZ/SK facebookových skupinách, ktoré sa zaoberajú stolnými rpg hrami. Možno sa mi podarí trochu spopularizovať blog, čo poviete?

 

No jeden môj kamoš ma pozval na stránku www.darkage.cz. Táto stránka sa primárne zaoberá hraním stolných rpg hier, online. Nájdete tam snád každý Quest, od gladiátorskej arény až po detektívne príbehy zo star wars. Oni tam majú na tvorbu rpg hier špeciálny editor do ktorého som získal prístup. No je dosť komplikovaný a začať tam prepisovať 50 stranové Tajomstvo D bez toho aby som poznal všetky jeho funkcie by bola samovražda. Napriek tomu ma príliš fascinuje na to, aby som ho nevyskúšal. :) A tak som začal písať malý, primitívny SingleQuest bez vedľajších systémov založený čiste len na voľbe áno/nie. To však znamená, že sa môžem viac vyhrať s príbehom no ani po tejto stránke nečakajte niečo moc extra. Kedže som dneska začal písať prvé lokácie nič vám k tomu nepoviem. Bude to niečo na tento spôsob+ mojim štýlom muhahaha! 

 

Na darkage som začal hrávať rpg a mám na vás jednu otázku: chceli by ste vidieť postavy, ktoré som si vytvoril na hranie? ( Na to aby vás prijal rozprávač do svojho questu musí vaša postava mať tri veci: Príbeh, Charakteristiku a písaný vzhľad. )

 

I ked toho teraz veľa nestíham, dávam si jednu challenge: Donútim Adama Letricha napísať daľšiu časť Edenu, to vám prisahám v mene temného pera! ( diaboľský úsmev )

Anketa

Chcete, aby som tu zverejnoval rp postavy z DarkAge?

áno, zaujímali by ma. (14)
2%

Neviem, je mi to jedno. (12)
2%

Nie, komu by sa to chcelo čítať? (696)
96%

Celkový počet hlasov: 722