Nová Era

17.01.2014 18:53

2 anjeli poslaní z neba
Aby šírili dobro tam kde je treba
2 priateľia sebe dvoverní
A nikdo ich nikdy nerozdeli.

Došli sem,ach zem temná
Prečo na tebe len zlo vzkvetá?
Prišli chmáry,blesky múka..
Rozbité boli priateľské putá.
2 anjeli padli z neba
A už navždy stratili samých seba..

Nazval som ťa priateľom.ZRADCA!
Už sa ti rozum stráca..
Ked v mesačnom svite meniš sa na netvora.

Už lovci loviť idú
Netušiac o čo všetko prídu.

A až sa unaviš,ver mi raz to príde
Rýchlosťou sa mi nevirovnáš,sila odíde.
Vtedy moje krvavé oči pripomenú ti:
Že tvoje dni zrátané sú jest
Ked skutočný lovec pôjde niečo zjesť

Moje zuby v tvojom krku
Užívam si jej náreku

Padnes na zem mŕtvy,ja v plnej sile
Postavím sa presile

Idem temným lesom..
Nájdeš ma hoci nevieš kde som
Naše krvavé pery sa spoja
A ty už budeš navždy moja

Od vtedy nosím v očiach chlad
A trápi ma večný hlad

Udreli nad vami hromy blesky
Nasiakol pachom vojny vzduch mestský
Klanajte sa pánom chlpatí otroci!
Tak sa stane ešte dnes v noci!
A ak nie vedzte že v našich rukách
Zahyniete v najväčšich mukách.

Nikdo neunikne:vaše ženy deti domovy
Popraveny budú rúhači pánovi!

Z úderom polnoci začne éra nová
A vlk do tmy bezmocne volá.

Povstante synovia a dcéry tmy!
Už nebudete večne tryznení
Lebo noc
Je navždy naša moc!!