Nox Arcana a Ap

01.06.2015 19:18

Zdravím,

Asi vás prekvapí že píšem práve teraz v období najvačších testov, ale nemôžem si pomôcť. Narazil som na geniálnu skupinu Nox Arcana. Ide o gotickú inštrumentálnu skupinu. Poviem Vám, ich piesne - pokiaľ máte radi meditačnú hudbu - by bol hriech si nevypočuť! Môj problém bol, že som nikdy nemohol písať cez deň. Proste to nešlo, nedokázal som sa sústrediť. No pri tejto hudbe sa úplne prebúdzam! A došiel som na jednu vec, že nemôžem si svoje myslové výlety pri týchto piesňach pamätať, inak mi buchne hlava. :D Inak na YT sa mi podarilo nájsť tri kompletné albumy, ktoré Vám dám do sekcie hudba. Sem Vám dám menšiu ochutnávku. A kto by bol aj tak hladný, na uložto je k stiahnutiu dostupná celá ich terajšia diskografia. Stačí si vyhľadať Nox Arcana a scrolnúť nižšie. 

 

Taktiež som dokončil zbierku Iná tvár živlov, mám však jeden problém. Tlačiareň mi nevidí textúru papiera, ktorú som nastavil. Vo faxcopy mi povedali, že word je len čisto na text a že si mám dokument prerobiť do pdf. Ja však na to nemám programy. Čírou náhodou, nevie to niekto z Vás prerobiť, prípadne skonvertovať? Ja by som Vám ju poslal a vy by ste mi to spravili. Keď tak napíšte, ok?

 

Vďaka blogu o Vampýroch jednej spoluautorky v Abdone som sa dozvedel o automatickom kreslení. Prirodzene som si domyslel, že musí existovať aj automatické písanie. A mal som pravdu.Teraz si zhromaždujem články o tom - jeden už je v knižnici - než sa vrhnem na prax. Ale vyzerá to zaujímavo. Ja sa však držím hesla: vedieť je pól vítaztva. Taktiež do knižnice pribudla aj krátka poviedka V zapomění. 

 

Nuž príjemné čítanie!

Poznáte automatické písanie?

Program.

Executor(.blog.cz) | 03.07.2015

Ahoj, som rád že tento príspevok je aktuálny, lebo program Ti viem poradiť. Totiž k Wordu existuje add-on zvaný nečakane Save As PDF. Teraz už ide skôr len o to, aký máš Office (asi, neviem.) Okrem toho som používal už len nejaký doplnok niečo-equations na matematické veci.

na_čo_titulok!

Charlie | 10.06.2015

Nox Arcanu poznám už dlhšie, ale nejak ju v podstate nepočúvam (neviem prečo, však má dobrú hudbu).
Skús použiť túto webovú stránku:

zamzar.com

kde si online prekonvertuješ súbor. Ja som konvertoval pdb (či pbb či čo to bol) do pdf.

Pridať nový príspevok