Prežil som!

21.06.2015 19:35
Konečne! 
Konečne je po škole! Teda myslím po škole akože idú prázdniny, no však viete. Mesačný horor slohoviek a testov som prežil a teraz sa môžem tešiť na dva týždne bytostného chodenia do školy na akože vyučovanie. Super! Čo sa týka vysvedčenia, skoro také isté ako na základke. Až na to že vďaka slohopisu mám tri trojky. :/ Ale toto Vám tiež musím povedať! Zo slohopisu som mal reálne dostať štyri, ale stal sa doslova zázrak. Pani profesorka poslala jednu z mojich prinútene napísaných prác na buzalkovú Trnavu. Celoslovenskú súťaž katolíckych škôl. Bolo to len preto že tí, ktorí sa vyžívajú v písaní takýchto brakov mali toho veľa. Ale verte neverte, aj tak musela tú moju prácu ešte scenzurovať! Ak by tu išlo o moju reálnu prácu, tak sa s ňou ( zdvorilo ) hádam do krvi. No tá práca bola písaná pre školu a keby som sa pod ňu mal podpísať svojim autorským pseudonymom, to radšej vypijem pól litra octu. Verte neverte, tento hnoj na papieri "ctihodných" pánov biskupov nadchol tak, že mne a našej škole udelili prvé miesto. Neviem, či sa mám smiať alebo plakať. A aj profesorka mi povedala, že za tento úspech mi dá trojku na vysvedčení. Školský časopis mi vzdal poklonu a dokonca aj na školskej stránke sa mi poďakovali. Nie je to Irónia? Ja, príčina vnútorných myšlienkovo názorových rozporov medzi žiakmi, ktoré majú celoškolský rozmer, som zapísaný v školskej kronike v dobrom svetle. To si zabil! 
 
Taktiež kedže idú prázdniny bude viac času na čítanie, hranie hier, pozeranie filmov a písanie. Učiteľka literatúry na ZŠ mi vždy vravela: ,,Lepšie dobrý čitateľ, ako zlý spisovateľ." Preto pomerne viac čítam ako píšem. No nebojte, na blog som nezabudol! 
Mám pre Vás dva príbehy a dve básne. Ak čítate Abdon, nekazte si prekvapenie. Všetky tieto diela budú v nasledujúcom čísle. Tí čo Abdon nečítajú si môžu prečítať básne Dajte pokoj pokoju! a Pohár sarkazmu porotcom. Správne! Pohár sarkazmu porotcom je báseň ktorú som napísal po návrate z oceňovania. Ako som už povedal: Som rád, že robím dobré meno škole, ale nebol som to Ja, kto tú prácu písal. Tú prácu písal ja kontrolovaný okolým a poslúchajúci ho. If you know what i mean. Tým pádom aj keď je to prvé miesto v celoslovenskej súťaži nemá táto výhra pre mňa ako autora žiadnu cenu. Preto si ju ani nebudem dávať do úspechov na blogu. Síce mám diplom a je pekný, nie som šťastný že ho mám. Osobne by som ho kľudne predal niekomu, kto po ňom túžil - makal a nedostal ho. Ale to by znamenalo zosmiešniť celú školu. No späť k podstatnému:
 
Pribudli aj dve príbehy: Uväznená v pokoji a Pád do oblakov. Nad ich zaradeným som veľa hútal. Síce obidve diela majú filozofický charakter a zameriavajú sa hlavne na servírovanie "skrytých drahokamov" Uväznená v pokoji má vo svojej kompozícií trošku hororu, tak som ju zaradil do kategórie horor. Paradoxne Pád do oblakov nemá vo svojej dejovosti na prvý pohľad nič transcendentálneho. I keď verím, že pozorný čitateľ v ňom nájde viac než len platonickú lásku dvoch problémových introvertov v pubertálnom veku. Aj to tam síce je, ale je to len ZÁVOJ. Ešte nevidíte ani skutočné oblečenie a ak ste dobrým čitateľom dostanete sa až k prirodzenosti. V záujme tejto filosophickej dokonalej prirodzenosti sa môže dielo na prvý pohľad zdať dejovo totálne zbytočne nedopracované. Ale detailné opisy tentokrát "padli za obeť" myšlienkam. Preto nakoniec Pád do oblakov nedávam do prózy, ale do mojej filozofie. Práve pre vyššie uvedené dôvody. Za nápad vďačím báječnej blogerke Elizabeth a jej umelecko - tvorivej súťaži: V oblakoch! do ktorej prácu posielam. 
 
Takže toľko k najnovším autorským prácam. Do knižnice pribudla nová kniha. Áno, čítate dobre kniha. Profesor Pinák, riaditeľ školského časopisu,  mi požičal knihu od Arna Anzenbachera: Úvod do filozofie. Profesor študuje filozofiu a má doma celú knižnicu takýchto kníh. Povedal som mu že ma to zaujíma a on mi požičal túto knihu. Taká oficiálna učebnica filozofie pre stredné školy prvý level. Stručná a užitočná. Našiel som ju dostupnú k online čítaniu i na internete, takže si ju dávam sem. Teda, odkaz. Ak vás zaujíma filozofia tak by bol hriech sa na ňu aspoň nepozrieť a neprečítať si prvé stránky. Kniha je okrem toho plná systematických úvah, ktoré podporujú a dobiedzajú čitateľa k samostatnému rozmýšlaniu. Veľmi dobrá kniha. 
 
Na záver by som sa chcel poďakovať istej spolužiačke, ktorá mi ukázala seriál Game of Thrones. Ak máte radi rozpiplané postavy, politické šachy, zamotané zápletky a sem tam pikantné i kečupové scény, tento seriál je presne pre vás! 
Takže ešte raz vďaka. :)
 
Nuž, toť vše. Užívajte začínajúceho voľna!

A čo vy, ako žijete?

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok