R.I.P.

19.08.2015 21:36

Zdravím.

Áno, nezomrel som. Aj keď nálada by na to bola...

Anyway. Chcem vám povedať depresívnu správu. Odišiel mi mobil, čo znamená že v ohni ničoty skončila celá knižnička mojej tvorby plus poviedka, ktorú som mal pre vás rozpracovanú a ktorú som vám sľubil. Táto udalosť spôsobila, že som sa utiahol do sveta kníh a meditatívneho módu t.j. do svojej maličko degenerovanej fantázie. A tie vízie sa mi nechce spisovať. Na písanie som totálne stratil chuť a to ešte stále trvá, kedže mám nápady na príbehy ale nemám ich na čom písať. Môj rukopis je na prózu veľmi pomalý a ak som na pc, radšej strielam do niekoho, ako by som mal písať. V tej chvíli mi to pripadá záživnejšie. Zvláštne.

Všetko zlé je na niečo dobré. Našiel som si betareaderku na prózu. I keď na poéziu som sa jej ešte nepýtal a možno neprávom predpokladám že ju nečíta, ale nevadí. Koniec koncov, väčšina nečíta poéziu.Toto je jej blog. Nechcel som hocakého čitateľa, ale bookoholica. A pravých bookoholicov je na svete asi ako čiernych diamantov. Okrem toho poväčšine sú považovaní za snílkov a vyraďovaní zo spoločenského života ( často dobrovoľne ). Takže, ľahšie sa vám ich hľadá ak sami nie ste moc sociálny typ. Čo pre mňa nebol problém...

 

Taktiež som našiel dva celkom ok inšpiratívne songy. TU a TU. Ujdú nie?

 

A to, že som stratil chuť písať dlhé texty neznamená že nepíšem. Dal som vám sem báseň V nitiach snov a taktiež nový prírastok do knižnice. Ide o jednu s myšlienok Patricka Rothfussa. Asi poznáte Meno vetra. Fakt dobrá kniha, odporúčam.

 

Keď už sme pri tom písaní: Elizabeth by čo najskôr mala zverejniť jednu moju recenziu na knihu, ktorá  vám rozhodne nesmie ujsť ak máte radi poctivých upírov.  A nie tie preromantizované, zhumanizované kreatúry, ktoré si dnešná mainstreamová spoločnosť predstavuje pod slovom upír.

 Elizabeth taktiež spôsobila, že sa mi pomaličky vracia chuť do dlhých textov. Akurát na svoj blog dala prvú časť úžasnej poviedky na ktorú sa moc teším. Asi to má už ukončené, ale napadlo mi prečo to nerozšíriť a nenapísať si duet? Samozrejme, budem Zloduch. :D

Čo najskôr jej pošlem malú degustačku nech sa rozhodne.

Taktiež pre tú moju nechuť sa v septembrovom Abdone neobjavým. Ale v októbrovom čísle sa vám to pokúsim vynahradiť.

A ešte posledná vec. Okrem básne V nitiach snov mám zopár ďalších, no tie sú trošku lepšie. Tudíž mám na vás otázku: Chcete aby som vám ich sem hneď jednotlivo dal, alebo ste ochotní si počkať kým k nim dopíšem pár ďalších a spravím z toho Wordzbierku?

Odpoveď prosím buď do komentárov, alebo na FB.

Romanus Von Rayne 

Komentáre

Som potešená. :)

Elizabeth B. | 20.08.2015

Ja som tú nechuť mala začiatkom augusta, napokon sa mi jej podarilo zbaviť a zahnať ju čo naďalej. :)
Už som sa zľakla, že čo som spôsobila. :D Ale som potešená a už som ti odpísala - a degustačka bola výborná!
A čo sa týka tvojej otázky - som za wordzbierku. :)

Pridať nový príspevok