Recenzia a plány

25.08.2015 22:07

Sauron buď pochválený!

Tentoraz to bude krátke, nemám toho veľa.

Píšem vám hlavne preto, že Elizabeth, po mojom požiadaní, na svojom blogu zverejnila recenziu odomňa na knihu Anno Dracula. Som jej hrdým majiteľom a ako som už aj povedal v recenzií je to majstrovský kúsok!

Usilovne pátram po materiáloch Warhammeru a zatiaľ som našiel len 132 stranovú knihu rasy upírov v angličtine. Tak sa s ňou pasujem so slovníkom...

Elizabeth sa môj návrh na duet k môjmu prekvapeniu páčil. A samozrejme ja zo svojou úchylkou pre záporákov som Zberatelom ihneď vytvoril komplexnú  históriu a makrohierarchiu. Plus som im definoval schopnosti. Neviem či budú tie doplnkové materiály zverejnené, je to na Elizabeth. No najprv ten príbeh musíme napísať a čo viem tak z posledného príbehu, ktorý som takto písal sa vykľula novela. Takže asi si budete musieť maličko počkať...

Ale aj ja si musím počkať. Nemôžeme začať písať dovtedy, pokým nedostanem nový mobil alebo tablet. Mám totiž príšerný rukopis a písať prózu ručne, následne ju i prepisovať by bolo na samovraždu. Ručne si radšej pomaličky spisujem do svojho zošitíka poémičky. A hľadám nejaký Dark page skin na Wordstranu. Any idea?

 

Mimochodom tento obrázok je super!

 

   Ako som povedal, prózu začnem tvoriť až keď budem mať tablet, alebo mobil. Čo dúfam bude najneskôr do budúceho týždňa. Okrem toho duetu s Elizabeth mám totiž veľa nápadov. Ak ste Gameri, určite vám niečo hovorí názov The Evil Within. Tá hra vyšla cca pred rokom a už sú na Youtube i kompletné letsplaye. Moji kamaráti, ktorým veľmi ďakujem, mi túto hru pripomenuli, ukázali a spôsobili že sa v mojej mysli začal rodiť koncept multiplayerového rpg sveta. (Niečo na spôsob anglického World of Darkness.) Prirodzene, nejde tu o príbeh, ale o svet. T.J. séria príbehov a prostredie + politika. A také svety vytvárajú väčšinou týmy autorov. Preto je tento projekt, ešte len v mojej fantázií, ale chcel by som na ňom začať pracovať. A aj na alpha verziu mi vývoj potrvá minimálne dva roky. Problém týcho text rpg hier je ten, že nie sú veľa hrávané. A k tomu je veľa "amatérskych" a málo profesionálnych herných svetov. Okrem toho textové rpg nevylepšujú grafiku, ani žiadny hardware. Teda okrem knihy a kociek. Takže ak sa vám podarí zohnať knihu a špecifické kocky hry povedzme aj z roku 1950, môžete si ju bez problémov s partiou kamošov zahrať...

Ale k tomuto sa ešte vrátim v maličkej úvahe, ktorú napíšem keď budem mať možnosť...

Taktiež musím, alebo skôr chcem, znovu napísať úvahu o zmysle umenia - ktorú som stratil. Bola fakt dobrá a naštastie ten zmysel viem naspämať. No a tú omáčku okolo vie dobrý autor napísať kedykoľvek.

 

Dokelu! Však ja som tieto prázdniny nevidel ani jedno Anime! To sa MUSÍ zmeniť! Hmm, ale čo si pozrieť...

Vybraté! Idem si pustiť Guility Crown. Adios!  

Romanus Von Rayne

Komentáre

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok