SDS: Posledná vojna

24.04.2015 15:48

Milý Blodeminas,

Konečne som si našiel čas napísať ti. Mám plnú hlavu politických ťahaníc! Od smrti Alexandriusa a Ašern som dúfal že bude aspoň trocha kľudu. Keď Alexandrius zomrel, nech má pokoj v ríši mŕtvych,  prešlo na mňa velenie Tieňov. To znamenalo doprevádzať Viktora na mnohých politických rokovaniach medzi Temnou a Svetlou stranou. Ašern k nám priniesla tú hroznú vec a ukázalo sa, že ju umiestnila do podzemia pod hranice medzi našimi stranami. Keď vybuchla, spôsobila skázu nesmiernych rozmerov a ako som už spomínal, nie len v boji s ňou, ale aj nečinne zahynuli tisícky vojakov Temnej i Svetlej strany. No ako sa hovorí, "všetko zlé je na niečo dobré." Následkom toho výbuchu vznikla ohnivá priepasť s priemerom stovák kilometrov. Tým pádom sa rapídne posunuli hranice všetkých kráľovstiev. A kedže pohraničných strážcov Temných a Svetlých strán po novom delia stákilometre magmy, už sa netreba obávať potičiek, prípadne riešiť plané poplachy strážcov, ktorí si v mene svojho štátu vyhlasovali vojny so Svetlou stranou - i naopak - prakticky denne. Ako iste vieš, keď tá zbraň vybuchla, mágovia po celom svete v tej oblasti zachytili akúsi auru smrti a zakázali tam prístup na päťsto rokov. Nuž, ale čo je päťsto rokov v živote upíra? Aj tak som ich väčšinou pochodil s Viktorom po tých rokovaniach. Logicky, všetci z tej katastrofy vinili upírov. Ale nikto sa na nás neodvážil zaútočiť. Temní vedia že máme jednu z najsilnejších autorít a s rovnako silnými ( Temní elfovia, Černokňažníci ) máme priateľské vzťahy. Aj keď Černokňažníci sú - pre svoju premúdrelosť - prevažne nestranný, ale to je jedno. A so svetlej strany by k nám, cez novovzniknutú prekážku, malo hocaké vojsko ďaleko. Pobili by sme ich ešte skôr, než by sa dostali k našej, prvej, dedine. A ich mágia nie je, čo sa týka agresivity, tak silná ako temná či krvavá mágia upírov. Preto sa s nami neodvážia pustiť ani do mentálneho boja. A tak okrem pár vyhrotených diskusií, ktoré mali za následok istý počet rozbitých tvárí, nosov, väzov, nebolo nič vážne. No dobre, istých rečníckych buričov medzi elfmi, trpaslíkmi a vlkolakmi bolo treba diskrétne "napomenút" - no Viktor má na všetko svoje spôsoby. Prečo by sa inak príslušníci Tieňov vyberali z tak úzkeho kruhu elitných bojovníkov? Ale späť k pointe. Situácia sa konečne ukľudnila a ja mám čas. Môžem si užívať mier. A ako sa máš ty? Videl som tvoju filozofickú prácu o nočných, astrálnych, svetoch - briliantný úspech! Už sa neviem dočkať kedy ťa uvi...


Z písania ma vyrušil zvuk krokov v kožených čižmách. Pravdepodobne sluha. Ani som nezdvihol hlavu, keď môj jazyk chladne zasyčal: ,,V tvojom záujme dúfam, že to je niečo dôležité." Neznášam keď ma niekto ruší pri písaní. 

Dá sa to čítať?

hmm

Laya Mei | 24.04.2015

Čítať sa to dá :P

Pridať nový príspevok