Skyrim knižnica

09.05.2015 16:30

V rpg hre skyrim sú strašne dobré knihy. Nadšene ich zbieram a čítam. Dokonca som mal túžbu ich sem postupne prepisovať len pre ten pocit, že tu bude knižnica ktorú som sám spísal. No pred tým než som to išiel realizovať som si chcel ujasniť koľko kníh tam je. A teraz sa držte. V Skyrime je tristo tridsaťpäť spisov! Trvalo by najmenej rok ich zozbierať a prepísať. Nuž som začal hľadať. A našiel som veľkú, českú Skyrim knižnicu kde si nie len že môžete prečítať KOMPLET VŠETKY knihy aj s originál grafickou úpravou zo Skyrimu - ešte si ich môžete aj vytlačiť. Samozrejme zadarmo. Tak načo by som sa venoval niečomu zbytočnému? Mimochodom Skyrim svet je čo sa týka mytológie veľmi zaujímavý. Nájdete tam mix keltskej, čínskej, kresťanskej, áziskej a dokonca aj čosi zo slovanskej kultúry. Skúste sa len pozorne začítať! Tie knihy ( spisy ) nie sú dlhé.

Romanus Von Rayne

 

 

Vstup do knižnice

Ste spokojný s knižnicou?

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok