Soundtrack

31.05.2014 22:04

Tak nám sem opäť pribudlo pár vecí:

Za prvé: päť nových dielov Eden-u

Za druhé: dve básne od Neznámej Voda zabijak a Rámy na očiach

 

Taktiež pribudol trailer na Krištáľ luny. Asi sa už dovtípite o čo ide že? :D  Najprv som vtom videl len krátky nezáživný príbeh ( ala Bozk smrti ) ale potom ked som nad tým začal viac a viac uvažovať sa to ehm... povedzme zdokonalilo.

 

Menšiu otázočku na vás: všimli ste si niekedy, že vo filmoch bývajú v istých scénach ( nie v celom filme samozrejme ) soundtracky? Napadlo ma, či by sa to dalo i s poviedkami. Konkrétne by som to chcel realizovať v príbehu Hnev paní Ašern. Vyzeralo by to asi tak že pri scéne kde by ten soundtrack mal byť by bol link napr. na youtube a vy by ste si ho k tej scéne ( podľa nálady a uváženia ) pustili hm?

 

Podľa mňa by to bolo dobré, ale bojím sa toho ( a to vy knihomoli dobre viete ) že nie každý číta rovnako. Jeden je rýchlejší jeden pomalší a može sa stať že tá pesnička vám potom ( ak rýchlo čítate ) bude znieť aj ked vy už ste dočítali tú scénu ktorej bola určená... Alebo čítate pomaly, pesnička skončí a vy budete povedzme len v polovici scény.

 

Hmm neviem.... Ale rozhodnite vy!!! Chceli by ste to vyskúšať? či radšej nie?

Anketa

Chceli by ste do poviedok soundtrack?

Ano, môže to byť dobré (12)
36%

Nezájem (11)
33%

Nie, je to hlúposť. (10)
30%

Celkový počet hlasov: 33