Veľa čítania :)

05.10.2014 16:12

Čím začať...

Adam napísal už dávnejšie "nový" Eden. Presnejšie tri-štyri epizody. Týmto sa mu chcem ospravedlniť za to, že ja som ho sem síce dal ale zabudol som zmáčknuť tlačítko zverejniť. :) P.s Nemali by nováčikov rekrutovať obyčajní vojíni? Elitné jednotky vačšinou nerobia podradné práce, či? A adam má bratov? Moc si sa o nich nezmienoval ( doteraz ).

 

No a ja:

Chcel by som sa týmto spôsobom podakovať redakcií abdonu že na november chystajú hororový špeciál. Takže som sa vybláznil muhahaha :) Ale k veci: Čo sa poézie týka pribudli tu tri básne a jedna balada. Balada je pod názvom Symfonia vraždy. Ostatné básne sa volajú: Snád stačím, Nádej sviečok a Do očí vraha

 

S príbehov som zverejnil schopnejší výtvor napísaný v škole: Ohňostroj. Taktiež som už do hororovej prílohy napísal dielo z názvom Láska tam. Všetko sú to krátke poviedky takže som k nim ani nepísal traileri. Tajomstvo Darmoru už je dokončené. Z názormi beta testerov ( ktoré uverejním ) som nadmieru spokojný. V tejto dobe už len čakám na objednanú ilustráciu a potom zverejním full verziu. Tá sa od bety líší menším rozšírením príbehu, tj aj betatesteri budú mať dôvod zahrať si Darmorskú cestu ešte raz :)