Aréna+ Tajomstvo Darmoru

26.08.2014 16:24

Ahojte!

Pre tých, ktorí si myslia že som už asi zomrel mám zlú správu: žijem! ( žiaľ ). Teraz som sa len dlhšie nehlásil pre to, lebo som objavil úžasnú stolnú hru s názvom Dračí doupe. Nebudem to tu vysvetlovať, lebo by to zabralo asi min tri A4. Ale problém tejto hry je za a: Je skupinová.. za B je tam asi desať rozličných kociek a za c že jedna hra trvá minimálne šesť hodín. ALE potom som objavil tvz gamebook. Je to kniha ( poviedka ) ktorá je založená na tom, že si hráč vyberá cestu a tak si volí svoj príbeh... Však uvidíte. :) No a okrem toho tam bude ešte jedno prekvapkanie... Ale to vám nechám na potom. Ako už je zvykom trailer si môžete prečítať predčasne a zhodnotiť ho. Moja Gamebook bude mať naviac ešte jeden systém... Takže tešte sa na Tajomstvo Darmoru! Coming soon.

 

Taktiež Adam začal brutálne písať. Takže myslím že kým vyjde Darmor a aj potom sa spolahlivo zabavíte s Arénou.  A to je asi tak všetko... 

A áno, ešte sa chcem ospravedlniť Abdoňákom že som sa vykašlal na septembrové číslo aj ked téma bola dobrá... ale s tou gamebook je hora práce.!!!