Atrament

18.09.2014 17:07

Svet je strašne zlý a prázdny
dokedy ešte budem hladný?
Boh je s nami, no díva sa len 
ako túto zem spaluje oheň.

Chcel som nájsť spôsob ako uniknúť...
a na celú realitu zabudnúť
áno, vyskúšal som aj drogy
boli by to však pristrmé schody.

Potom ale objavil atrament
ten, na ktorom stojí a padá celý parlament
nechal sa zlákať do jeho sveta
a toto bola posledná reálna veta. 

Čierna je farba nad farby
nemôžem za to, že vás nebaví
s farbami však vyjadríš len obraz
s čiernou aj svet
no v čiernej svetla niet.

V atramentovom svete vydržím hodiny
nebaví ťa chodiť? skús výšiny!
a môžeš ísť i trochu nižšie...
pokiaľ chceš byť k utrpeniu bližšie.

Ctím si podstatu atramentu
nepoškvrňujem optimizmom jeho métu.
tou sú svety bez svetla
do ktorých si ma viedla.

A ja vdačne, išiel som preč z reality
do sveta, čo má iné priority
nemôžem mu odpustiť to, čo mi urobil
preto som jeho služobníkov pobil.

Sám, atramentové kráľovstvo staval
následne doň priateľov pozval
tý však odmietli, nechápem dôvod
z ich strany to bol velký podvod.

A tak si žijem alter život v atramente
Jeho podstata je v memente:

Život nie žiť - iba prežiť dá sa

Smrť
TO je skutočná krása!