Daň dôvery + skvelý darček

18.03.2015 16:40
Ahojte!
Začnem tým príjemnejším ok? Našiel som briliantnú hudbu! Je málo hudobníkov, ktorý sa dokážu odtrhnúť od masovej produkcie na stokrát obohrané vzory: Láska, zamilovanosť, príroda, happy end… Poznáte to. Ak chcete niečo iné musíte ísť do metalu, ( česť Korn ) deathmetalu a podobných. Ale v deathmetale je často lepšie prečítať si len text než počúvať to škriekanie. Viem o čom hovorím. No našiel som excelentný technoalbum s poetickým názvom: Love death immortality. Album má jeden nádherný videoklip, ktorý MUSÍTE VIDIEŤ (!!!). Samozrejme že celý album sa dá počúvnuť na YT. Čo ma dosť prekvapuje, kedže to je relatívne nová vec ( 2014 ). 
Daľšia dobrá skupina má názov hollywood undeath. Sú maskovaný ( to ma na nich fascinuje ), majú super čierne rapové texty - tým nemyslím prietrž nadávok, ktoré síce v textoch majú, ale z mierov - a rockovú hudbu. Ich singel z nového, pripravovaného albumu Day of the death musíte počut! Rovnako ako vidieť videoklip k piesni dead bite a potom si pustiť lyriku. Verte oplatí sa to! Fakt sú dobrý.
 
Druhá dobrá správa: Konečne som vydal Gamepoviedku Daň dôvery! Verte neverte, skoršie ako DA verziu. Tá totiž ešte musí prejsť rukami adminov, ktorý ju schvália. Ach! Tak sa (ne)teším na to obhajovanie! Určite tam budú chcieť v istých scénach použiť cenzúru, čo im samozrejme nedovolím. Takže to vyzerá na dlhé chat rokovania. 
Ako som už spomínal, kedže tento príbeh bol robený na SQ editor stránky DarkAge, ktorý ešte moc nepoznám, nemá bojový systém. No snažil som sa namiesto toho vycibriť aspoň príbeh. Veď uvidíte. A poteším vás, príbeh má pevný začiatok aj koniec takže žiadne natahovania. Snažil som sa aj o myšlienku, ale či sa mi podarila to musíte posúdiť vy. Poviedku si môžete zadarmo stiahnuť. Kedže má rozsah 50 A4 nebudem ju dávať sem. 
Pripomínam že sa jedná o GAMEpoviedku. Príbeh, ktorý ovplivnuje čitateľ svojimi rozhodnutiami.
 
No a to menej príjemné: Slovensko nemá verejne známych dekadentných poetistov! AKO je to možné?!?!?!?!!! Neviem. Je pravda že v tvorbe Ivana Kraska, Jesenského a tíchto je badať isté pochmúrno, ale nie tú "krásu" aká je v dekadentnej poézií. Škoda. Žeby som si dal predsavzatie zmeniť to? Nie, na to som malý pán. 
 
Dnes som darom dostal dva Jesenského zborníky, Zborník Jana Smreka: Básne nocí planých a dve literárne učebnice z roku 1968! Som veľmi štastný! Ok ok teraz si možno poviete: ,,Ján Smrek, veď to bol predsa predstaviteľ romantizmu, tak prečo sa tak tešíš?" 
Nuž ešte raz si prečítajte názov. Z môjho pohľadu sú tri druhy básní o láske: Tie, ktoré mám chuť použiť namiesto toaleťáku ( viete si predstaviť, aké asi myslím ) Tie, ktoré sa dajú zhltnúť ( tj dobrý námet, no zlá kompozícia ) a nakoniec tie pri ktorých žasnem ( sú smutné, pocitové, beznádejné a dominuje v nich obrazovosť ). Básne nocí planých sú práve prípad tri. Ale inač všetko sú to veľmi inšpiratívne texty, za ktoré darcovi veľmô ďakujem! :D 
 
Takže väčšina môjho času bude vyplnená čítaním, ale ak sa poštastí, začnem prepisovať texty zo skyrimu a na konci týždňa by sa tu mala otvoriť knižnicia z najmenej troma titulmi ( zatiaľ ). Kedže som na Ledohradskej univerzite mám prístup do veľkej knižnice, čo ma strašne teší. 
 
Takže dočítania priatelia!

Akú muziku radi počúvate?

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok