Do nereality

18.09.2014 17:08

Chcel som žiť
chcel som len štastie
za svojim vždy byť
myslel si, že ono na stromoch rastie.

Každý sa raz zobudí zo sna
onútený piť pohár trpkosti do dna
prijať fakt že zlo je všade...
nedá sa už veriť ani vláde.

Život je len jednotvárny kruh...
len pár nezničiteľných pút
ktoré spútajú každého raz,
až mi z toho behá po chrbte mráz.

Nemôžem žiť v čiernobielom svete!
a to už vy dobre viete:
vytvoril som si svet bez morálnosti...
v ktorom vládne šialenstvo a zvrhlosti.

Čo tá realita vlastne dokáže?
vo fantázií mi nikto nič nezakáže!
vyvolať únavu, hlad a smäd...
tam však hraníc niet.

Svetlí sa na mne smiali
a tupé reči mali...
,,slabosť opúštať tento svet!"
ja som však našiel krajší, čierny kvet.

Pre tých čo stále nechápu, navrhujem pieseň light em up
My zatiaľ podme na ten pub
Samozrejme, dačím červeným to spláchnuť treba...
A ked svetlá zhasnú nebudeš posledná, ani prvá.

Každý máme v sebe pudy...
treba zahnať realitu, čo nás každý deň prudí
ak nie si aspoň v časti mysli kráľ...
si len otrok reality, čo málo mal.

Obalím sa bublinou
padám do svojich temných predstáv...
porazený a predsa z výhrou
som tam, kde čas zastal.

Myslíš že som sám, no mýliš sa strašne...
pre koho potom píšem tieto básne?
sú ludia, ktorý sa v mojom svete cítia dobre
to nikto z nich nepoprie.

Tak nebud otrokom reálneho sveta!
na záver ešte posledná veta:
tisíc podôb fantázia máva...
Neriadi sa podľa zákonov, či práva.