EuVš-Bardie odklady a trailery

12.02.2014 18:20

Tak vám bláznom čo to čítate ( neberte to prosím ako urážku ) oznamujem že som konečne dopísal poviedku na sútaž Europa v škole. Musím vás však varovať: SDS ( Skaza druhého sveta ) bola mojim najlepším prozaíckym dielom doposial a kvôli jej úspechom bude aj druhý diel.. Ale poviedka z názvom Sen ktorú som do tej sútaže písal nie je ani zdaleka tak prepracovaná ako by som si prial takže predpokladám že sa s ňou ani neumiestnim,ale mne je to jedno, aj tak som do tej sútaže išiel len pre to aby som nesklamal moju profesorku literatúry.

 

Dalej bola sútaž na servery bardie.cz ( odporúčam, je tam veľa talentovaných ludí ) ktorá bola na pokračovanie,išiel som tam z mojou jedinou sériou cesta lovca, ktorá ale mala proti poviedkam Anjesis a ladislava minimálne šance. Jeden z nich túto sútaž vyhrá a kedže ja chcem byť v druhom kole budem musieť napísať pokračovanie na výtaznú poviedku. Vyhodnotenie bude za 11 dní a tak už nechcem začínať SDS 2 pretože CHCEM aby bola EŠTE lepšia a premakanejšia...akčnejšia,dramatickejšia, dynamickejšia...Ako prvý diel. čo mi zabere hodne času. Možno tu ešte do tých jedenástich dní pribudne kratšia poviedka Gladiátor zo zúfalstva, ale neslubujem.  Určite sem ale počas tých 11-tych dní budú pribúdať básne, takže budete mať čo čítať aj keby nebolo gladiátora, Ak gladiátor bude, nebudú básne to spoznáte.

 

Pripomínam že Sen si možte prečítať v poviedkach, a mám aj novú báseň Struny ktorú sem tiež dám. 

 

Ale na vás mám jednu otázku: Chceli by ste aby som vytvoril sekciu trailery a vždy ked do noviniek oznámim že chystám novú poviedku ( poviedku nie časť seriálu ) tak do tejto sekcie napíšem ukážku? Bola by to práca pre mňa ale moc dobre poznám ten pocit ked na niečo dlho čakáte. :)

Anketa

Chceli by ste aby sa ešte pred publikovaním poviedky zverejnil malý trailer?

áno, chcel/a (17)
43%

Je mi to jedno,Nezájem (10)
25%

Nie, načo? vydržím čakať aj bez toho (13)
33%

Celkový počet hlasov: 40