Fanfiction+ zmena názvov

10.10.2014 23:58

Tak vám sem opäť niečo škrabnem. :)

 

V najbližšej dobe som sa rozhodol napísať fanfiction na geniálne anime Soul Eater. ( viac TU ) V tomto prípade sa bude jednať o trošku vačší príbeh takže uverejním aj trailer. Mám proste strašné nutkanie vytvoriť si vlastného zbrojára a celému príbehu dať trocha vážnejší temný nádych. Ked si to pozrete, pochopíte že aj ked sa to volá požierač duší, ide skôr o takú akčnú parodiu hororu. ( nie že by to bolo zlé. ) S príbehu si požičiam pár lokácií a základné príbehové postavy, ináč to bude moja dejová línia. A posledná vec: Bude to také DLC k pôvodnému soul eatrovi, takže ak to chcete chápať odporúčam najprv si to anime pozrieť. Nebudete ľutovať. :D 

 

Zmenili sa názvy mojich najrozsiahlejších poviedok. Okrem ich pôvodných titulov im pribudol další z názvom Kroniky Fatearu. Je to kvôli chystanej, tretej, časti. Príbeh je momentálne v štádiu pasívno-mentálnej kreácie. :D

 

Pre tých ktorí chcú dačo čítať som upiekol poetickú jednohubku z názvom Ukáž mi tú symfoniu.