FB stránka, Anime a veľký plán

18.04.2015 22:01
Som strašne nezodpovedný! Vážne som chcel sem ten rozbor dať, ale cez týždeň nebol čas a kontaktovala ma strašne milá ( a šialená :D ) osoba menom Laya Mei a požiadala ma o spoluprácu. Kedže má blog o mágií a upíroch, nemohol som odmietnuť. :) - Aj keď možno pre niekoho tvrdá káva -
Keď sme sa dlhšie rozprávali vysvitlo že má tiež osobný blog zameraný na Anime/Mangu. Len pre info: Ja a Anime = Narkoman a Marihuana. A keby len to! Vyše roka hľadám preložený Hellsing Ultimate a čo nevidím? Medzi tridsiatimi ďalšími odkazmi bol aj odkaz na stiahnutie Hellsing Ultimate cz Sub. Takže momentálne som narazil na zlatú anime žilu pri ktorej, ako to vidím, strávim more času. A jej druhý blog tiež nie je na zahodenie...
 
Zakladám Facebookovú skupinu pre tento blog. Ale opäť podotýkam, že som facebookový amatér, takže nečakajte nič extra ako v prípade Elizabeth... Počkať. Chýba mi tam obrázok. Možno by som mohol požiadať slečnu Mei, aby mi nejaký nakreslila. ,,Vidíš! Tak rozmýšľať si sa za tých 16 rokov už naučil!"
 
Chcel by som Vám taktiež oznámiť jednu vec. Chcem už konečne dokončiť trilógiu Kronika Feataru, takže na tomto blogu sa pravdepodobne dlhšie nič neobjaví. Kvalitná práca si žiada čas. A už ma nebaví nosiť to v hlave. Ten príbeh ma doslova mučí!
Neverím že tu je moc takých ( či skôr že taký existujú ) , ale kto by nevedel - do doby než dopíšem ten príbeh - vydržať bez mojej poézie nech si prečíta Abdon. Ten sa dá z ich stránky zadarmo stiahnuť.
 
No a toť vše. Príjemnú noc prajem!

Ako je to s vami a Anime?

:)

Laya Mei | 24.04.2015

Tak zlatá žila hovoríš, len nech ti padne môj blog na úžitok, však na to tam je a pre fanúšikov ako ty odporúčam ešte anime Shiki, pridala som akurát predvčerom odkazy na stiahnutie aj s obomi špeciálmi, som si istá, že ti to bude po chuti, je to masaker, ak sa ti to nezdá, tak môžeš kuk recenziu aj s trailermi :P
P.S.: Ten prvý je lepší ;)

Pridať nový príspevok