Filozofická fakulta

21.05.2016 12:40

Len v krátkosti:

 

Na Filozofickej fakulte Trnavskej univerzity bolo super! Bol to úžasný týždeň plný skvelých skúseností a nových známostí s bytosťami, ktoré rozmýšľajú v trochu väčších meradlách, než kam sa pôjdem v piatok opiť. Napíšem ešte o tom článok.

Do piatka som bol chorý a keď som sa vyteperil z postele, zistil koľko toho je a čo všetko ešte musím spraviť, skoro ma švahlo. A to som ešte chcel napísať poviedku na super tému mesiaca do Abdonu! No už to nestíham. Nevadí, aspoň si užijete viac mojej tvorby v letnom dvojčísle. Teda dúfam.

Taktiež mám v hlave pár meditácií, ale tie ešte budú musieť počkať. Prvoradý je článok a komentár k jednej eseji L. Hejdánka.

Tak isto sem pridám jednu netradičnú baladu. Ide o príbehovú báseň, ktorá mala byť zameraná na hru Vampire the masquierade: bloodlines, ale podarilo sa mi rozpustiť tému v myšlienke. No však uvidíte.

Chcem si dať pauzu od „vážnych“ kníh. Ešte stále som neprečítal Prízraky na Devíne, hoci som ich dostal od samotného vydavateľa aj s podpisom! Asi sa dobrovoľne obesím. Leto plánujem stráviť v spoločnosti Sapkovského, Stokera, Homéra, Hereca, Platóna... čo vám budem hovoriť, niekto je tak populárny, že sa stretáva s géniami!

 

Ok a teraz už fakt potrebujem pauzu od písania. Akurát som totiž vysmolil šesťstranovú filozofickú esej do časopisu AGY noviny ( Arcibiskupské gymnázium ). Idem si zahrať Bloodlines....

 

Badumc!   

Komentáre

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok