Koniec roka, kúpele a SOČ

22.06.2016 16:49

Opäť triedim knihy zo školy a divím sa, koľko zaujímavých vedomostí som mohol získať ak by som namiesto čítania primárne nepoužívaných učebníc nerobil tisíc iných vecí. No nevermind.
Chystám sa do kúpeľov a vrcholne sa mi tam nechce. Bude tam zas plno opíc, ktoré chodia bizarne poobliekané, po nociach opité vykrikujú a robia fakt zbytočné úkony prizbytočné aj na moje chápanie zbytočnosti. Čo vám poviem, hrozné.
Ešte, že tam so mnou pôjde Platón, Sapkovski, Herec, Vydra a Červenák. I ja. A samozrejme ja, pričom netreba zabudnúť na mňa.
Áno ( úsmev ) aspoň, že inteligentná spoločnosť je aspoň okolo mňa.

Pridám tu esej, báseň a dve poviedky, ktoré sa objavia v Abdone. Jedna z nich je... no uvidíte. Za vaše pohoršenie nezodpovedám. Ja sa nad tým v žiadnom prípade nepohoršujem. Pridám to teraz, pretože tam síce bude net, ale ako sám seba poznám, nebude sa mi chcieť venovať blogu.
Ako by to nestačilo, Uncany má zopár celkom zložitých problémov s ktorými som sa jej odhodlal pomôcť... uvidím, či to zvládnem. Ale mal by som. Fakticky sám seba pokladám za alternatívneho „duševného doktora.“ A priori nemôže byť jeden všeliek.
A podujal som sa jej spraviť učebnú pomôcku na zemepis vo forme fantasy príbehu. Čakám na poznámky a odkiaľ pokiaľ jej povie učiteľka, že sa musí učiť. Dúfam, že jej to povie skoro a že tie poznámky potom prečítam.
Lebo to je najťažšia časť, implentovať náučný štýl do umeleckého štýlu a pritom zachovať estetickosť a plynulosť deja a príbehu. Dúfam, že sa mi to podarí.
A tiež by som chcel začať písať svoju SOČ ( Stredoškolskú odbornú činnosť ). Zvolil som si dosť všeobecnú tému Fantastika a človek pri ktorej budem priamo vychádzať z myšlienok Ondreja Hereca, Platóna a možno aj Nietzscheho. V rámci zatraktivizovania výskumu fantastiky by som chcel implicitne rozobrať najnovšiu knihu Juraja Červenáka: Prízraky na Devíne. Jednak príbeh a jednak jeho možný význam.
A samozrejme, musím spraviť nejakú anketu a dať ju vhodnému publiku...
Ale poznáte ma: plány plány a nakoniec aj tak nestihnem ani štvrť z nich ( úsmev ).  

Inak, dočítal som knihu filozofa Tomáša Čaňu: Logomachia. Tažká, ale zaujímavá. Vedeli ste, že jazyk aj keď je usporiadaný, nie je usporiadaný strikne.
Taká otázka:
Čo znamená slovo hra?
   
 

Komentáre

hra

Uncany | 23.06.2016

Záleží buď od kontextu alebo opýtanej osoby ;)

Pridať nový príspevok