Kruh zbytočnej existencie

28.02.2015 23:56

Na čo vlastne som?

Toť otázka žitia.

Mám na tomto svete dom (?)

a aký je zmysel môjho bytia?

 

Hej zúfalec!

čo do tmy volá

vari nevieš tak známu vec:

určila to zvrhlá Božia vôľa.

 

Narodíš sa, splodíš deti, zomrieš

tento kruh sa stále točí

ty sám však dobre vieš

že zakrývaš si pred ním oči.

 

,,Ja som viac."

a povyšuješ sa temer nad všetko

do svojej pýchy hladiac'

naivný ako bábätko.

 

Morálka, Cirkev a etické vedy

sú len intelektuálne bludy!

popod fúzy sladké medy

ktorými balamútia ludí.

 

Nechcem žiť v naprogramovanom kruhu existencie.

Vďaka, vystupujem!

strčte si niekam vaše transcendencie!

ja vo svojej mysli budem.

s Ňou

 

Lebo človek je len zviera

oni kamuflujú ako sa to hodí

no nevyvráti to ani vaša viera

že mnohokrát horšie, než ktoré po štyroch chodí.