Moc čítania a hudby

26.01.2015 18:26

Čím začať? Sám neviem.

Možno by bolo príhodné začať tým, že žasnem, akú pretváraciu a katalyztickú silu má tento svet. Myslel som, že kým neskončí toto skúškové šialenstvo, už nič nenapíšem... Mýlil som sa. To by som nesmel čítať a počúvať. :D Týmto sa chcem poďakovať Charliemu a Adamovi. Charlieho Kaligram ( https://insane-freakk.blogspot.sk/2015/01/kaligram.html ) ma inšpiroval k básni Bez inšpirácie. Video, ktoré mi poslal Adam ( https://m.youtube.com/watch?v=KxNCTenjfzo  ) ma tiež veľmi inšpirovalo. Síce som ten nápad nepoložil na papier, ale akonáhle sa toto skúškové šialenstvo skončí zmení sa to, prisahám!


Pridám sem moju ( staro ) novú rpg postavu. Na DarkAge sa dávnejšie konal nábor do upírskeho questu na tému filmu underworld: prebudenie. Samozrejme ja, ako vampírofil, som tam nesmel chýbať. A tak som vdýchol život Richardovi. Nájdete ho v sekcií o mne medzi mojimi rpg postavami.


Z literatúry sme mali písať čitateľský denník. Pre mňa žiadny problém, AK by sme nemali čítať Hugolínovu školu mravúv, stodolu. NEZNÁŠAM Barokovú literatúru. Tým menej, ak je písaná kresťanskocentrickým štýlom. Poviem vám, že pri tom čítaní boli neskutočné psychické muky. Už asi chápem, čo autori našej "učebnice" mysleli nezainteresovaným tj objektívnym čítaním. Pri čítaní tohto "diela" som ho úspešne praktizoval. Pridávam do úvah vytiahnutú pasáž vlastný názor, kde som úvahou vysvetlil svoje výhrady voči heslu barokovej literatúry: Pouč a vychovávaj.


A ako posledné som sem pridal dve nové básne : Bez inšpirácie a Elégia pre múzu. Mimochodom s oboma dielami som sa prihlásil do jednej celoslovenskej súťaže zameranej na transcendentálno. Viem, že už miláčika čitateľov nevyhrám ( niektoré fakt dobré básne tam majú nad 50 ), ale potešilo by ma keby ste venovali päť minút a akokoľvek ma ohodnotili. ( Či už spätnou väzbou, alebo komentármi ) Ako každý pisateľ, aj ja si to velmi vážim.


https://storywritersinc2015.wordpress.com/2015/01/24/dumky-podvecerne-bez-inspiracie/


https://storywritersinc2015.wordpress.com/2015/01/24/dumky-podvecerne-elegia-pre-muzu/


P.s: Prepáčte za nedostatočnú úpravu, písal som to z tabletu a tam to nejde až tak ako na Windowse. Máme toho veľa a ja proste ledva stíham.

Aj vám sa také niečo stalo?

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok