Nová výhra!

11.04.2015 18:35
Šalom! 
Konečne som si našiel medzi mojim gymplom a čítaním všemožnej odbornej i beletristickej literatúry čas sem niečo hodiť. Vravel som že sa prihlásim keď pre vás budem niečo mať... A jedna podstatná vec, ktorá má ťukla k písaniu je výhra marcovej súťaže časopisu Abdon (!). Divné? Áno, sám som bol z toho prekvapený. Síce boli len traja účastníci, ale nebol to hocikto. Proti mne stála Elizabeth a Bocian. Obidvaja sú oveľa lepší poéti než tento hlúpy červík, ktorý vám tu teraz píše. A preto sa čuduje, ako je možné že ich porazil. 
 
( Bocian, ak toto čítaš, okamžite túto stránku ZATVOR a makaj písať do SVOJHO blogu!!! ).
 
Údajne som vyhral knihu Poézia od Laca Novomestského. Nuž uvidíme či mi voľačo príde... A zatiaľ čo ja budem čakať vy môžete čítať:
Výhernú báseň (ne)Večnosť pravdy dám aj sem kedže je moja. Inak všetky súťažné básne si môžete prečítať TU. Osobne sa mi veľmi páčila ( až má uchvátila ) Bocianova báseň s názvom Báseň a ja. Mám pocit že buď prežíva nejaké smutné obdobie, alebo podobne ako ja našiel krásu v opačnej strane svetla. V tme. A za tú vec číslo dva by som bol veľmi rád... Vedieť že je nás viac.... Zaujímavé že píše do Abdonu, ale blog má prázdny... Hmmm asi mu napíšem.
A druhá vec ktorú sem dám je príbeh, ktorý výde čoskoro i v Abdone. Príbeh, ktorý je skôr mojim experimentom než nejakou snahou o zážitok čitateľa, no ale to je vlastne jedno. 
 
Želaj si! je vlastne môj pokus napodobniť kompozíciu z úžasnej knihy Warcraft posledný strážca. Robil som si aj stredný literárny rozbor ( na rozbory detailných častí textu sa chystám ). Chceli by ste, aby som ho sem opísal? 
 
Eh musím už ísť. Do prečítania priatelia!

Anketa

Chceli by ste literárny rozbor knihy WC: Posledný strážca?

áno (17)
44%

nie (10)
26%

je mi to jedno (12)
31%

Celkový počet hlasov: 39

Aký máte názor na súťažné básne?

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok