Oživenie+ ( pre zmenu ) dobré správy

26.02.2014 15:20

Tak!

Pripravte sa že toho bude na dneska trochu viac. Takže najprv Adam: bol rád za tú recenziu, a hned napísal aj pokračovania, a ako bonus napísal aj ukážku k dalšiemu seriálu ( nemusíte ani telku pozerať, toto je sto krát lepšie a zožere to rovnaký čas ). Ja a apokalypsa.

 

Dalej sa nám celkom rozpísala aj Neznáma takže tam už máte krátku pasáž o nej, a povedala že raz do týždňa sem dá novú báseň. A tiež že vraj ide písať svoj seriál, a má byť o upíroch, takže uvidím či to tu zverejním lebo na túto tému si vážne potrpím ale trailer tu určite bude. Zatiaľ si však môžte prečítať jej báseň Boh a Netvor

 

No a dostávam sa k tomu čo som chcel: Dnes tu pribudla rubrika trailery, v nej budú ukážky z dieľ ktoré píšeme Ja/Neznáma a Adam a ktoré sa potom neskôr uverejnia celé ( ked sa dopíšu ) takže budete môcť svojim názorom ovplivniť prakticky aj výsledné dielo ( pokiaľ to stihnete ešte pred jeho uverejnením. :)

 

K mojim novinkám, tý čo ma poznajú osobnejšie vedia že vačšinu mojich diel píšem na mobile, no a mobil mi už odišiel tam hore po výdatnom kúpeli v pračke :( Ale mám nový, a dokonca ešte podporuje aj PowerWriter! ( jeden úžasný textový editor pre android ) Takže sa nebojte písať budem aj ja. Dnes začnem svoju Skázu druhého sveta:Hnev paní Ašern. Slúbil som ( a kludne to slúbim ešte raz ) že bude viac akčnejšia, a na podnet Adama sa bude odohrávať v dvoch svetoch.

 

Príjemné čítanie!