Výhra!!!

10.12.2014 19:17
Zdravím!
Tentoraz, mám pre vás riadnu porciu poézie! Nebudem vám tu hovoriť detailné názvy, len prezradím že ide o básne ktoré boli, alebo ešte len budú publikované v Abdone. Pod štítkom o nás nájdete okrem iného aj nové rubriky. Moje postavy. Jedná sa o dávnejšie slubovaný zoznam autorských avatarov do Rpg textových hier ( questov ), Vzhľadom na to ako ma táto spoločenská hra pisálkov fascinuje, myslím že sa bude rozrastať. 
( P.s ak by niekto mal záujem, v spomínanej rubrike bude aj odkaz na článok, s podrobným vysvetlením, čo to textová rpg vlastne je a ako sa zvykne najčastejšie hrávať. )
 
Tiež tam však môžte nájsť novú rubriku moja filozofia. Hold ma v poslednom čase začalo baviť písať úvahy. Varujem vás, ale že táto rubrika bude obsahovať subjektívne, často zvrhlé a spoločensky nepriateľné, názory. Nepredpokladám, že by niekto z vás mrhal svoj čas mojimi myšlienkami, pokiaľ nie sú zaodené v esteticko-príťažlivom obale umeleckej literi.
( Tým samozrejme nechcem povedať, že si nevážim keď môj blog čítate. )
 
Štvrtého decembra sa mi historicky zväčsilo sebavedomie. Prečo? Vyhral som tretie miesto v celoslovenskej súťaži Literárna Senica Ladislava Novomestského! V poézií sa na ňom umiestnili moje dve básne: Čierny deň a Čaša. Verili by ste tomu??? MOJE básne sa medzi päťdesiatimi šiestimi autormi a temer sto prácami umiestnili na TREŤOM MIESTE!!!! Asi si viete predstaviť, ako som sa tešil. Ešte teraz tomu mám problém uveriť!!! Mimochodom, porotcovia ma titulovali Démonický básnik. Čo myslíte, hodí sa tento titul k mojej osobe?
 
Na záver pár plánov do budúcna:
 
Dokončil som GameStory: Daň dôvery. Trailer sem dám a budete mať možnosť sa k nemu vyjadriť. Buď to budete akceptovať ako ponúro-eroticko-vampírsky príbeh, alebo ma ukrižujete, aké klišé som to stvoril a príjdem aj o posledného čitateľa. Alebo mi zanecháte konštruktívnu kritiku. Každopádne hra už je hotová a celkovo má 44 strán. Ak všetko dobre pôjde hra by mala výjsť začiatkom roka 2015. Aktuálne prebieha korektúra z neurčitým termínom dokončenia. Okrem toho táto hra bola originál písaná na súbor .ggu, editorovú platformu tvz.Singlequestov serveru DarkAge. To znamená že ešte budem musieť tých 44 A4 prepísať do docx. Fňuk. Takže poprosím o chvílu strpenia, zatiaľ mi môžete písať svoje názory pod trailer. :)
 
Kedže trpím, rapídnym nedostatkom spánku a všeobecnej vyčerpanosti, spôsobenej životom gymnazistu, oznamujem vám, že čas Vianočných prázdnin si vyhradzujem na spanie, gamblenie a čítanie. ( na bibliotéke som si nakúpil okrem iného aj Červenákoviny a Fabiánoviny :D )  Takže v tej dobe bude mať blog pauzu. No dobre, možno sa tu vyskytne recenzia na knihu, ktorú robili mladé autorky z Abdonu. Zatiaľ nechcem hovoriť, kedže som tú knihu nečítal, ale myslím si že mladá krv by sa -všeobecne-  mala podporovať, nemyslíte?
 

                                                                                      S prianím tajomných Vianoc

                                                                                                              Romanus Von Rayne

 

Výhra!!!

Charlie | 15.01.2015

V decembri mi všetko vypadlo a taktiež aj cez sviatky som na blogy ani nepomyslel (mohol si sa dočítať v mojom článku v rubrike bla bla bla), takže už konečne v najbližších dňoch sa chystám na detailnejšie prelistovanie tvojho blogu.
V Abdone mi pracuje kamarátka =D Elizabeth, ak ti to niečo hovorí, možno používa pseudonym Elizabeth Rose. A Abdon som začal nedávno odoberať, lebo dovtedy som o ňom vlastne ani nevedel.

Bocian | 11.12.2014

Konečne som prekročil hory, lúky i rieky až som sa dostal sem. Páči sa mi to tu! :-) Gratulujem k tretiemu miestu, musí to byť skvelý pocit! A inak veľmi ma zaujala tá rpg hra, len presne nerozumiem, ako to bude prebiehať a o čo pôjde :-D.

Čítaš Červenáka? Momentálne dokončujem trilógiu Černokňažník. Dosť ma ako autor zaujal (už len fakt, že sa živý písaním...), takže pri nej rozhodne neskončím.

Re:

Bocian | 11.12.2014

Pardon za spam, ale "živÝ"?! musím sa prefackať :-D

Červenák

Romanus Von Rayne | 12.12.2014

Červenák je majster pera ( to hádam uznáš i bez debaty :D ) a môj veľký vzor. Teda, nie vo všetkom, ale ukázal mi že sa dajú písať i "Slovenské", dych berúce, fantasy. Som rád, že si jeden z mála tých, ktorým sa tu, v potemnelom prostredí páči. :) Jednu takú "hru" som už vydal, pošlem ti odkaz mailom. No nezlakni sa :D Nie je to tak obsažné preto, že by to bolo dlhé. Ale preto, že hráč má veľa rôznych možností ako ovplyvniť gradáciu a konečný záver príbehu. :)

A už to blogérske klišé...dík za historicky 6 komentár tu! xD

Pridať nový príspevok