Po Zemi...

22.01.2014 17:58

Povedzte svetu že som prežil.
V plynovej maske,
Samopal na chbte..
Apokalipsou sa prebil

Povedzte svetu že žijem..
A krv z vlasných rán-nútený
Pijem.

Chcel si svet zmeniť...
Vďaka séru,zem hriešnu
Na raj premeniť.

Ale chcem,aby si videl:
Čo tvoj geniálny objav dal svetu..
Na prídel:

Sloboda odviata-ako ranný vánok
Kvôli lieku,ktorý nedopraje po srmti pokojný spánok.

Amerika,Rusko,Ukrajina
Sutiny,spáleniská, planina

Svet odišiel
Bez oznamu
Bez pozdravu
Tak ako úsvit temnoty prišiel.

Nebo...
Časom sčervenalo samé...
Už nemá dieťa-čo povedať mame.
Len dve kostry-k sebe sa túlia
Láskou,proti koncu búria.

Svet už skončil..
A ľudstvu posmrtný
Zvonec zazvonil.

Kto ťa zachráni?
*****

Prehliadka smrti-všade navôkol...
Vrazila do môjho srdca bolestivý kôl.

Blizkych som stratil..
Bez možnosti
Že by som čas vrátil.

Veľa ľudí som videl pomrieť
Teraz je však to hlavné:
Nezomrieť!

Najhoršie je,že vás o to prosia-nie že by chceli..
Lež musia.
Skôr než prepadnú noci...
Potom im už nebude pomoci.

Sám-srozhodnutiami
Sám-s myšlienkami
Sám-s snami
Stále pokračujem...-sám

Potom som dostal nápad:
Načo v tme večne tápať?
Tak som si prívlastnil najväčší dom..
S tým že ukryt spravím v ňom.

Do tmy-som volal
Do tmy-Len krik sa ozýval.
Oni všetko požierali
A s nikým zľutovania nemali.

Jednej noci,keď som sa tak bránil..
Zase sa z rúk smrti mámil
Zišlo mi na um:

Čo som si myslel,
Keď som si toto zmyslel?

Lenže nesústredenosť
Je jedna veľká zradnosť.

Oni to využili-
- moju nádej v sekunde zničili.

Ostal som sám,obkľúčení smrťou
Kvitnuci nenávisťou
Zavrhnutý nehou.

Došlo mi,že sa končí môj vek
Pokiaľ chcem zomrieť,
Ešte ako človek.

( priložil si revolver k hlave )

POVEDZTE SVETU ŽE ŽIJEM!
Skríkol

Než naposledy vydýchol...
*****
Kto ťa zachráni?