Pracovné prázdniny

15.11.2015 23:26

Znova tu čosi škrabem.

Máme síce prázdniny, ale ja to ani nevnímam. Som zavalený úlohami do školy, strachom o známku z chémie, projektom z literárnej moderny, mojou fantáziou, anime etc.

Píšem sem vlastne len preto, aby som Vám už značne po čase povedal, že vyšiel dušičkový špeciál časopisu Abdon. I keď, neviem či tento rok bude stáť za to kedže čo sa týka literárnej tvorby sú tam len moje amaterizmy. Nechápem prečo to tento rok autorov vôbec nezaujalo. A vôbec v poslednom čase pozorujem akési divné zmeny v Abdone. Starí autori odchádzajú, noví prichádzajú ale akoby sa báli. Žeby Abdon upadal? Nie, to si zas nemyslím.

 

Ale dohnal som si resty. Pridal som pár nových poviedok a básní. Dúfam, že sa pobavíte! 

Komentáre

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok