Rekapitulácia sviatkov a povianočná depresia

09.01.2015 21:34

Zdravím prípadných čitateľov!

Aký bol váš Ježiško? U mňa skvelý! Okrem už kúpených kníh som si pod stromčekom našiel novú hernú myš, TES V Skyrim Legendary Edition a Assassins creed Unity Gold Edition. Neskutočne som sa tešil! Síce už som stihol všetky knihy z bibliotéky prečítať, ale zoznámil som sa so super chalanom. Ten mi požičal haldu kníh Warcraft, ktoré teraz čítam. Čítam? Skôr by som mal povedať hltám, sú úžasné! Na to, že prvý diel tejto stratégie vyšiel v roku 1995 a grafika je tam smiešna, príbeh v pohode schová do vrecka vačšinu dnešných masovo propagovaných stratégií. Ou prepáčte, zabudol som podotknúť že popri čítaní som si stiahol aj hru ( tých 5.2 Mb sa mi sťahovalo fakt dlho :D ).  Takže okrem čítania teraz na pc striedam tri hry. Môj autorský problém je v tom že ked chcem písať tak ma čítanie vyrušuje. Myslím písanie dlhších vecí napr poviedok.

 

Už som vám myslím že spomínal ako brutálne ( ale v dobrom ) ma skritizovali na literárnej tvorivej dieľni tu v budmericiach. Ževraj sú už verše zastaralé. S tým nesúhlasím a možno o tom aj napíšem, ALE. Môžte si prečítať novú báseň (ne)Skúsený tesár ktorú som napísal hned ako som došiel domov. Pravda, zvolil som pri nej volnejší rým. No osobne som zástanca viazaného verša. 

 

Ked som bol cez prázdniny na hobitovi trojke napadol ma krásny námet na záverečnú časť príbehov s Táliou ( Bozk smrti, Krištál luny ). Tak isto som bol sklamaný z témy abdonu na február... ale o tom potom. Možno im spravím teoretický článok o Textovej rpg. Túto hru by podľa môjho názoru nemal obísť žiadny literát a predsa je táto spoločenská hra málo známa. 

 

No realita je neústupná. Došiel som do školy a všetci strašia s polročnou,klasifikačkov. Tri písomky denne je teraz bežnosť. Ledva sa zvládam učiť. Takže som vlastne rád, že moja múza zaspala. Môžem ju hladiť po dlhých čiernych vlasoch a v tichu čakať kým sa zobudí ked bude po tomto šialenstve...

 A budeme sa môcť znovu ponoriť do temnôt slova.

Aké sú vaše pocity z končiacich sa prázdnin?

uff

Charlie | 15.01.2015

Na bloglovin sa mi nedá tvoj blog pridať a neuložil som si ho do obľúbených záložiek (to ešte musím napraviť) a skoro som zabudol adresu, tak som rád, že som tu po dlhšom pátraní. A som rád, že ti fungujú komentáre.
Assassinov chcem začať hrať aj ja, ale som zastanca názoru, že jedno RPG bohate stačí (akože hrať), pretože keby ich mám rozohratých viacej, tak sa mi začnú pliesť postavy a príbehy.
Ako si spokojný s Hobitom? My sme tiež boli na neho v kine, bolo to parádne (až na obyvateľov kina, ktorí sa tam prišli nažrať a nie sledovať film).

Re:uff

Romanus Von Rayne | 17.01.2015

Opravím ťa: Assassins Creed nie je rpg, ale akčná stealth hra. Nečakaj tam žiadne nadprirodzené bytosti. :D Ale mňa osobne príbeh priviedol až ku chorobnej závistlosti. Ale aby si ho pochopil, stiahni si Assassins Creed 1. Je to hra z roku 2006 takže sa dá v pohode zadarmo stiahnuť aj z cz dabingom. Je to však vynikajúca hra, ale skôr na mozog než na zbesilú akciu. I takže VRELO odporúčam :D

Čo sa týka Hobita super! Jackson dodržal sľub, vytvoril epický záver hobita. I ked z pánom prsteňov 3 sa to nedá porovnávať, ale je to super. Sranda je vtom, že z jednej 220 stranovej knihy spravili tri filmy. :D Našťastie si Jackson zavolal vážne dobrých scenáristov. Neublížilo to, naopak vylepšili knihu. Takže pokiaľ si tú knihu aj čítala a nevyžívaš sa v štuchaní do príbehu, ( ako ja ) tak si to ani nevšimneš. :D ( O tom mi hovor: so mnou išli do kina oco a strýko. Obydvaja tam ZASPALI!!! Nehoráznosť. )

Prosím ťa nenazývaj tento pokus blogom :) Zbúchal som ho za týždeň s minimálnymi znalosťami programovania. Fungujú tu komentáre, ale trochu inak. :D Ked dáš blog, pod ním máš sekcie. Poviedky, poéziu... a aj komentáre. A k novinkám bude sekcia komentáre, o to sa nemusíš báť.
Bloglovin nepoznám. Nie som až taký skúsený bloger ako ty. :D
Ale som rád, že sa našiel další šialenec, ktorému sa tu páči. :D

Re:Re:uff

Romanus Von Rayne | 17.01.2015

*Tak
*čítal
Niekedy si myslím, že by som sa mal vrátít na zš

Re:Re:Re:uff

Charlie | 20.01.2015

Kamarátka je AC maniačka, takže aj ona mi povedala, že je to ten.. iný štýl. Ja to všetko váľam pod RPG bohapusto, a viem, že tam nie je nič nadprirodzené. Občas si človek musí od takých vecí aj oddýchnuť.
A neboj sa, ja by som začal hrať jedine od jednotky. A keďže je to z roku 2006, tak tá hra nebude drahá, čiže si ju môžem rovno kúpiť.
Hobbita som nečítal a ani sa nechystám, pretože mi nevyhovoval štýl písania. Ale zas tieto postrehy, čo bolo vo filme inač ako v knihe, tak to mávam pri Zelenej Míli, keď ju znova vidím, tak si spomeniem, čo bolo v knihe inak, navyše a tak pod.

Pridať nový príspevok