Rekord!

23.03.2015 19:07
Dnes len v krátkosti pretože nemám čas:
Ako ste si isto všimli svoj sľub ohľadne literárnej zbierky zo sveta Skyrimu som nesplnil. Naši profesori si totiž pravdepodobne myslia, že mi nemáme iné aktivity, len sa učíme. :/ Mávame toľko úloh a zbytočných slohov, že neviem kde mi hlava stojí. A teraz som dostal aj veľa zaujímavých i vzácnych kníh, ako som už prednedávnom spomínal, takže obávam sa že moja tvorba sa na chvíľu obmedzí na možné minimum. No aj jeden môj obľúbený profesor na škole hovorí: Lepšie nadpriemerný čitateľ, než priemerný spisovateľ.
 
Ale to je len menší oznam. To podstatné prečo vám píšem tento post je:
Dnes mi na Literárno - hernom servery DarkAge vyšla hra Daň dôvery. To však nie je to hlavné, no skrátim to. Ak robíte na DarkAge nejakú Singleplayer Rpg textovú hru musíte:
1. Vedieť ovládať ich špeciálny editor ( čo nie je až taká veda ako som si sprvu myslel ). 2. Zohnať si tým ( A to už je veda ). Potrebujete totiž niekoho kto sa vyzná v gramatike a niekoho kto ten quest následne odtestuje a vyhlásy za bezchybný. A ten niekto musí zároveň tiež vedieť, ako funguje spomínaný editor. Viete si asi predstaviť aké ťažké bolo nájsť si na českom servery slovenského korektora. No po mesiaci sa podarilo a s testermi až taký problém nebol. No možno to tak chcel osud, ale Daň dôvery je PRVÝM ČISTO SLOVENSKÝM projektom na servery DarkAge. A vzhľadom na to že server existuje už desať rokov je to až dych výrážajúce (!!!). Neviem ako vy, ale ja v tom vidím rekord a určite si to zapíšem do mylníka blogu ako významnú vec. Mám z toho obrovskú radosť!
 
No nebojte sa, tvorím. Pomaly ale isto píšem poviedku do Abdonu, ktorá mala byť už v tomto čísle len som to jaksi nenaplánoval. No nič, len dúfam že si nebudem musieť zase hrýzť nechty s tým že šéfredaktorka dá nejakú super tému. 
Tentokrát už radšej nič nesľubujem, aby som sa potom nemusel ospravedlňovať. Ozvem sa, keď budem mať čas, chuť a niečo pre vás… :D
 
                                                                                          Romanus Von Rayne

Mali ste aj vy niekedy nejaký rekord?

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok