Tajomstvo Darmoru

01.11.2014 16:01

Zahraničné krajiny. Zlatá baňa pre moje "šikovné" ruky zlodeja. Nemusel som ani robiť, aby som si zohnal peniaze a žil tam pomerne dobre. Najradšej by som tam ostal, no realita ma ťahala inam. Moji rodičia boli chudobný rolníci a potrebovali peniaze na zimu. No ked som došiel domov čakalo ma nemilé prekvapenie. Naša dedina, podobne ako zbytok kráľovstva boli vypálené. Kráľovi uniesli dcéru šiesti čierny jazdci. Odvliekli ju do ruiny Darmorskej pevnosti, dávno zabudnutého sídla temných síl. Hovorilo sa, že do pevnosti sa vrátil niekto kto skrotil temné sily a podrobil ich svojej vôli. Mágovia a vedmy to neskôr potvrdili. Kráľ bol taký zúfalý že vyhlásil: ,,Dám korunu tomu, kto mi privedie princeznú živú a zdravú. Veľká odmena, ale mám na to splniť úlohu, ktorú nezvládli čarodejníci, šľachtici ani rytieri?

Pravdupovediac čím som bližšie k Darmoru, tým viac o tom pochybujem. 

 

Voľne stiahnutelné na:

https://ulozto.sk/xVJt57JM/tajomstvo-darmoru-docx

 

Aký je váš názor na hru?

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok