Zabiť ilustrátorov!

30.05.2014 15:13

Ano, presne toto mám niekedy chuť urobiť. ( just kidding ak to čítajú :D )

Ale vážne mám dokončený Hnev paní Ašern a nemôžem ho vydať, pretože čakám na ilustrácie. Ilustrátori ktorým som to dal robiť sú skúsený, čiže o kvalitu sa nebojím, ale aj tak: to čakanie je deprimujúce!

 

Počas neho som však stihol napísať tri básne: Najmocnejší ( balada ) V tme a Necenzurovaná cenzúra dúfam že sa budú páčiť.

Aj Neznáma mi poslala novú báseň, Deti tejto doby

 

Takže zasa musíte len čakať a čakať. Mne potom rastú obavy či vás nesklamem :(

 

Chcel by som vám oznámiť že v tomto čísle časopisu Abdon ( jún ) bude recenzia na môj blog ( konečne mi niekto povie aký som hrozný :D )

Mimochodom časopis je možné zadarmo stiahnuť na:

https://casopis-abdon.webnode.sk/cisla-casopisu/

 

Do júlového čísla ma napadlo pokračovanie poviedky Bozk smrti, ale to si ešte počkáte :) Najprv si totiž musím celý príbeh zkomponovať v mojej hlave.

 

posledná vec: Zajtra sem pribudne nový Eden