Zamrznutý

09.12.2014 19:06

Snažil som sa, fakt a vážne

tomuto svetu pochopiť

ako ked niekto svetlo zažne

a pustí nový hit.

 

Chcel som niečo znamenať

chcel som ísť s dobou

chcel som slávu mať

chcel som kráčať vodou.

 

No spoločnosť vás neprijíme, vraj ste iný,

ale ako oni byť nechcete

ostane len pocit zúfalstva a viny

v nepísanom závete.

 

Hľadal cestu cez vzdelanie

pocity, vnímavosť a vzťahy

zbytočné hladanie...

márne to snahy!

 

Pravda sa predstva v klamstvách nájsť nedá

Sneh nahú pokožku nezohreje

nádej sa ľahko predá...

a trvalé štastie nie je.

 

Ten svet ma roztrhal

na ľad, premenili sa pocity

inej starosti som nemal

ako chodiť večne napitý.

 

Tak raz, v nostalgií, podlomili sa nohy

opitý úbožiak do snehu padol

anjel ukázal svoje rohy

v tichu následne zmrzol.