Zbierka

31.10.2015 17:35

Zdravím,

teraz len v skratke. Tieto noci ma totiž psychicky zabíjajú. Nedokážem sa moc dlho sústrediť na jednu vec. Asi to bude tým, že sú dušičky. Tieto noci sú totiž velmi významné v niektorých rituálnych magiách. Moja mysel je v ešte väčšom chaose ako doteraz. 

Predstavte si, že sedíte v kine a premietajú úžasný film. Má to ale háčik. Film ide stokrát rýchlejšie než stíhate pozerať. Akonáhle sa na jeden zameriate, pustí sa ďalší a ďalší... dookola.

Nakoniec to s vami dopadne tak, že sa stávate len pasívnym pozorovatelom, ktorého mysel je na nule. Najhoršie je, že z toho kina nemôžete ísť von, ani utiecť. Je to totiž vo vašej hlave. 

Dalo mi enormne moc práce napísať jednu poviedku a báseň naviac do špeciálu. Šéfka ma naháňala ( dobrovolne ) na poslednú chvílu písať. Nebolo ťažké získať inšpiráciu. Tažké ju bolo zosúvisliť. Ale podarilo sa, takže mám v novembrovom čísle päť prác. Máte sa na čo tešiť.

 

A teraz slávnostne vydávam slubovanú zbierku mojej temnej poézie!

Môžete si ju stiahnuť TU.

Dizajn je taký všelijaký, pretože som do pozadia silou mocou chcel obrázok tak malý, že naň vo worde nebol formát. Ale tá podstata tam je. Naviac staré príslovie hovorí: ,,Nesúď knihu podľa obalu."

Myslím, že to vraví za všetko.

Komentáre

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok