Zlá nálada

06.03.2015 20:46
Hi!
Poviem to slušne: Som veľmi, veľmi veľmi naštvaný. Dám vám otázku: Prečo sa prázdniny volajú prázdninami? No, asi preto že človek by ich mal využiť na oddych nie? Žiaľ niektoré nemenované osoby na toto rozumné tvrdenie z vysoka kašlú. Hneď prvý týždeň máme v škole štyri písomky. Akoby to NESTAČILO, pomaly z každého predmetu nám dali minimálne tri úlohy. Ako sa dá pod neustálim stresom zo školy oddychovať hergot?! 
 
Chcel som sa tento týždeň pustiť do záverečného dielu príbehov s Táliou ( ako som sľuboval ), no teraz vidím, že stihnem akurát dokončiť jednu štvrtinu istého príbehu pre abdon a zbytok prázdnin strávim zahĺbený vv knihách. VEĽKÁ VĎAKA! Takéto situácie sa najlepšie ventilujú pri hudbe. Vzhľadom na môj citový stav ludí s citlivejším zvukom varujem, že je to tvrdá hudba. Púšťajú si to teda na vlastné riziko. A ani to video nie je zrovna humánne… No to vás v mojom prípade asi ťažko prekvapí. :D
 
Škre ma to. Joj, ako rád by som si proste sadol a písal no …. škola mi to neumožnuje. NAPRIEK TOMU som rozhodnutý začať prepisovať písomnosti z TES V : Skyrim na svoj blog. Otvorím si takú malo - veľkú skyrim knižnicu. Viem, pravdepodobne je to porušenie autorských práv, no vačšina tých kníh je tak dobrá že by bol zločin nesprístupniť to čtivo fantasychtivým ľudom ktorí nemajú TES V. Chcem s tým začať, otázkou je kedy.  
Oh a tiež sa čoskoro vydá daň dôvery. Robia sa posledné textové úpravy, než sa to bude musieť OPÄŤ prepisovať späť do wordu bez html kódov. A ja len dúfam, že nás v škole nebudú  až tak mučiť, aby som to mohol všetko spraviť.

Z čoho mávate obvykle zlú náladu?

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok